Grundläggande metod

Just nu läser jag nog den värsta kursen som vi kommer att ha! Grundläggande metod... vilket för er som inte vet innebär undersökningsarbete och räkning av statistik.
Vi ska ha tenta om ca 10 dagar och jag har knappt läst någonting = ÅNGEST!

Idag ska jag och min grupp träffas och fortsätta med enkätarbetet som vi ska dela ut på arbetsplatsen som vi undersöker.
Grupparbetet kan ju vara ganska så roligt ibland, men böckerna som vi måste läsa känns som en plåga! Jag måste ta tag i det här denna vecka!
Dessutom så måste jag börja ta tag i träningen, känns ju totalt ovärt att betala träningskort om man inte tränar!
Blä för mig, lite skärpning nu va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0