"Ledig"

Jag är nästan ledig hela den här veckan! (Eller nej, egentligen är jag ledig för att ha tid till att plugga och läsa antar jag... Som om jag gör det?) Eller jo, jag har faktiskt skrivit klart min reflektion från Intelligens och rekryteringslektionen idag! Plus i kanten där.
Men i alla fall så har jag bara en enda föreläsning på torsdag, i 2 h. Och i helgen är jag till och med ledig! Wiihoo! Mysmys! Löningshelg är det också.

Den här dagen har spenderats tillsammans med mina käraste vänner!
Jag, Rosanna, Frida och Anki var i stan och tåg en låååång fika. Nästan 3 h tror jag det blev, och mycket prat! Väldigt trevligt, bör göras oftare! :) Efter det var vi och hälsade på Angelica på jobbet också, hon är så söt och blir så glad varje gång vi tittar in, cutie.

Nu orkar jag inte skriva mer, räckte med reflektionsuppgiften! ;)

GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0