Fredag = Åh nej ?

Åh vad jag bara vill krypa ner i sängen igen! Det är så kallt, och jag är trött! Somnade rätt sent, och ja nu är jag uppe tidigt. Måste tvätta mitt hår och grejor, som tar sån tid! Har som tur är bara föreläsning i 3 h idag! Skönt!

Igår fick jag äntligen träffa min sötnos! Det kändes som en evighet sen, men det var det ju inte, haha! Men det känns väl så när man är kär... :D

Egentligen innebär den här fredagen bara ångest, för det är jobbhelg! Usch för att gå upp klockan 5 på morgonen på en lördag och söndag! Tur är så har jag ju trevliga arbetskamrater i alla fall!

Nä nu ska jag dricka upp mitt te och hoppa in i duschen!


God morgon by the way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0