En helg rik på händelser leder till fattigdom

Fredagen var en riktig mysdag. Jag mötte Kristoffer i stan vid 11tiden och sedan bar det iväg till Sickla köpcentrum, väl där så kollade vi runt lite, tittade förbi hans jobb och åt en god lunch!
Jag letade efter ett par vinterskor som en galning, vi gick nog runt i alla affärer i stan också men dem fanns ingenstans! Så vi åkte desperat iväg till Globen och köpte dem där!
Sedan letade jag efter en jacka, blev dock inte den jag ville ha. Jag hade velat ha en svart, men det blev en grå från HM istället. Jag vet faktiskt inte om jag är så nöjd, men kan inte ångra mig nu så...

Efter det så åkte jag och Kristoffer och handlade mat, och så gjorde vi tacos hemma hos mig, mums!
Vi hade köpt lite dricka också, så sedan kom syrran och hennes kompis hit och kollade på Idol med oss och tog ett glas vin. Mycket trevligt!
Framåt 00.00 vandrade jag och Kristoffer till pg och mp och mötte Frida och Rosanna, där vi partade loss en del, skitkul faktiskt - eftersom jag inte varit ute på en månad nu.
Gick hem vid stängning, sedan sooov vi till 13.30 på lördagen! 

Lördagen kändes både kort och utdragen. Jag och min sötnöt tog bilen och hämtade Sanna vid 15tiden, sedan åkte vi iväg till Ica för att handla ännu en god middag som senare skulle tillagas hemma hos Sannis.
Åkte hem, fixade mig och sedan bar det iväg till ännu ett förkrök med middag, och ytterligare ett till efter detta för att sedan dra ut och festa ännu mer - vilket slutade illa... (Inte förvånansvärt)
Det blev för många drinkar för allas del antar jag? För mig resulterade det i alla fall till den värsta baksmällan i mitt liv.

Söndagen bestod av en kamp för livet,(kändes det i alla fall som). Jag kunde varken äta, sova eller dricka. Huvudet dunkade och min mage skrek efter mat. Illamåendet tog dock över hela mig och tanken "Jag ska aldrig mer dricka!" var det enda som fanns i mitt huvud just då. (denna tanke känns antagligen igen, och så blir det ju aldrig vet man ju)
Vid 18 tiden kunde jag resa på mig för att duscha och sedan åka iväg på bio med Kristoffer och Elin. Vi såg Saw 4, vilket INTE fick mig att må mindre illa. Men den var ändå bra!
Efter bion åkte vi hem till Kristoffer och SOV, fast för lite kändes det som imorse. Vi var så trötta på föreläsningen idag att vi nästan somnade båda två, men det gick an ändå eftersom det var intressant!
När vi väl satt där blev jag också förkyld, bara sådär PANG BOM! Så idag har jag varit lite trött och ynklig och sovit - efter att jag gått i stan med Rosanna en stund alltså, för fika missar man ju inte!

Mycket pengar gick åt den här helgen, och det har jag och Rosanna gått och haft ångest för hela dagen! Dyraste taxiresan någonsin också! Fuck...

Men men, ska sova ännu mer snart, vill inte bli sjuk!!!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ja vet att du inte ville, men dom va ju inte fula ens!

2007-11-26 @ 23:16:02
URL: http://Saanniiis.blogg.se
Postat av: Ida

JOO den första på dig o mig får du ta bort !

2007-11-26 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0