Att må bra

Wooops har inte skrivit på ruskigt länge... så vad har jag gjort egentligen?

Tentan som jag gnällt om är över, tror jag! Omtenta annars i december! Ajajaj...
Har börjat med en ny intressant kurs nu - Kognition. Nice!
Kärleken har kommit till mig, och jag är inte längre singel! = Lycklig
Jobbade förra helgen - efter tentan, och i fredags var jag på anställningsintervju till ett nytt jobb! Vet dock inte hur det gått förrän om 2 veckor.
Nu i helgen var jag ledig! Och oj vad jag tagit det lugnt, har inte slösat ett öre på hela helgen! Skulle kunna skrivas in i någon rekordbok tror jag! (Stolt) Var med Kristoffer i fredags och med Elina i lördags. I söndags var det rensning hemma! Greaat.

Nu ligger jag i sängen och pluuuggar! Sjukt kul? På engelska! = Ooh noo!
Yeep, måste fortsätta tror jag...

Byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0