Äckelväder

Gick upp vid 10 tiden imorse, har ätit frukost nu, vädret gör mig deprimerad och jag är rastlös.
Vill hitta på något kul! Vill ha min lön och shoppa en massa saker som jag behöver och inte behöver!

Vet inte alls vart den här dagen kommer att ta vägen, jag har inte lust att läsa, speciellt inte när boken är på 700 sidor - på engelska...
Mamma är borta på chefsmöte och kommer inte hem förrän imorgonkväll, så här sitter jag i min ensamhet. KUL.


Jag har kommit fram till att ägg inte är så gott, åtminstone inte kokta. Det är bara kaviarn som gör att jag vill äta ägg! Ägg får mig annars att må illa. (Som det mesta andra jag äter) Sjukt irriterande är det i alla fall. Varje gång jag ska äta något gott så mår jag bara illa!! Läkarna säger att jag har en känslig bukspottkörtel typ, särskilt mot fett. Men jag kör på ibland ändå, mat är ju gott!


Nä nu ska jag gå och ta en dusch, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0