It's over

Så! Nu är jag tillbaka till det sociala livet igen, förhoppningsvis! Dock helt utmattad och tömd efter 2 veckors intensivt pluggande, som dess värre kanske inte ens slutar i godkända resultat den här gången heller!
Omtentan idag var så svår att jag ville spy på den, och jag var nära att göra det också för den delen... Det kändes som jag pluggat på helt fel grejer denna gång också, värdelös studietid säger jag bara, och att få göra den här tentan en tredje gång vore, ja, helt orealistiskt, kan det bli värre än vad det redan är?
Vad begär du egentligen av oss!? Det vi kan är egentligen bara en del av det vi borde kunna, och det är kanske inte så underligt när ingen egentligen vet vad det är vi ska kunna!!!!??

Jaja, jag hoppas i alla fall på det bästa, för det finns ju en risk att jag klarat det också!

Imorgon är det jobba som gäller! För att på måndag ha våra sista föreläsningar innan vi får jullov! Jag säger bara underbart underbart UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0