Igår

Igår var det fullt ös hela dagen. Jag vaknade ganska tidigt bredvid min underbara Kristoffer, och kl 10.30 drog vi härifrån. Han åkte till jobbet och jag åkte till stan för att möta Sanna och Frida. Vi tittade runt en stund, sedan gick vi och åt lunch på Rosannas jobb. Sanna åkte hem efter det, jag och Frida gick för att köpa mer julklappar, för att hon sedan också skulle försvinna in och jobba.
Jag åkte till universitetet för att köpa böcker till vår kurs, som för övrigt redan börjat, MEN NEJ akademibokhandeln hade stängt, så hur jag nu ska klara av kursen utan böcker är ett mysterium. FAN.
Kl halv fyra gick jag till Rosannas jobb igen, sedan gick vi och shoppade mer klappar, och lite till oss själva ;)
Vi åkte hem vid 19.30 då vi också mött upp Frida igen. Jag kom hem, åt mat med mamma, sedan bar det iväg till Pg och Mp, där typ alla var. Sanna kom också dit.
Vi hade i alla fall riktigt skoj! Kom hem vid 3 och sooov till kvart i 11 nu imorse, skönt.

Nu måste jag duscha och sen dra iväg till wooork!

Pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0